Ražotāji katru auto komponentu apzīmē ar unikālu OEM kodu. Piemēram, šajā gadījumā OEM kods ir GE4T-34-350C. Detaļas, kas apzīmētas ar šo kodu, var būt gan oriģinālas, gan neoriģinālas. Neoriģinālās detaļas, kam ir unikālais OEM kods, atbilst auto ražotāju prasībām: tām ir oriģinālo detaļu tehniskie raksturlielumi un parametri. Tomēr, izvēloties preci, aicinām pārbaudīt automašīnas modeli, modifikāciju un pievērst uzmanību auto detaļas fotoattēlam. Vai jums ir jautājumi? Sazinieties ar mūsu menedžeriem, viņi sniegs visu nepieciešamo informāciju.
BLUE PRINT, Piekares šķērssvira, Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā, ar gultni
BLUE PRINT, 15, apakšā, Šķērssvirai
FAG, Piekares šķērssvira, Lokšņu tērauds, ar balst-/virzošo šarnīru
FEBI BILSTEIN, Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā, ar gultni, Piekares šķērssvira
JAPKO, 12, priekšā pa kreisi, 18, 81
LEMFORDER, Priekšējais tilts,apakšā,pa kreisi,Priekšējais tilts,apakšā,pa kreisi,Priekšējais tilts,apakšā,pa kreisi
Parādīt vairākMEYLE, Piekares šķērssvira, apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi, Lokšņu tērauds, M14x1,5, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi
MEYLE, apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi, 43
SKF, 42,8
JP GROUP, Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,apakšā
A.B.S., 18, Tērauds, Piekares šķērssvira, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi
TRW, M14x1,5
ASHIKA, 12, priekšā pa kreisi, 81
MAXGEAR, Piekares šķērssvira, Priekšējais tilts pa kreisi, Tērauds, ar gultni
Oriģināla kods | Piegādes laiks (dienas) | Cena | ||
---|---|---|---|---|
ge4t34350c | 14-21 | 286.25€ | Izvēlieties no 1 piegādātājiem |